ZRÓB ZE MNĄ FORMĘ NA LATA, A NIE DO LATA!!

Tego nie możesz przeoczyć!!
Kolejna edycja wyzwania FORMA NA LATA – JESIEŃ!!

Dla WSZYSTKICH ambitnych kobiet, bez względu na wagę, wiek, poziom zaawansowania w ćwiczeniach!

Wrzesień to idealny moment na rozpoczęcie treningów po wakacyjnych szaleństwach!! To moment, w którym możesz odmienić swoje życie!!
To moment, w którym możesz zrobić coś dla siebie!!

NIE ODKŁADAJ TEGO NA PÓŹNIEJ!!
ZRÓBMY TO RAZEM!!

JAKI JEST CEL TEGO WYZWANIA???

ZMIENISZ STYL ŻYCIA NA ZDROWSZY

BĘDZIESZ LEPIEJ SIĘ ODŻYWIAĆ

BĘDZIESZ REGULARNIE ĆWICZYĆ

BĘDZIESZ SIĘ NAWADNIAĆ

ODSTAWISZ CUKIER

ZGUBISZ ZBĘDNE KILOGRAMY

BĘDZIESZ SIĘ WIĘCEJ UŚMIECHAĆ

NIECH TA JESIEŃ BĘDZIE INNA NIŻ WSZYSTKIE!

Zamiast herbatki i ciasteczek – konkretny trening!
Zamiast leżakowania pod kocem – spacery!
Zamiast scrolowania – konkretne działania!

POTRAKTUJ SWOJE CIAŁO JAK NAJLEPSZEGO PRZYJACIELA!! ZADBAJ O NIE!

Wykup dostęp do treningów, diety i wsparcia, z którego możesz korzystać dożywotnio.
Płacisz raz, a korzystasz cały czas.

Co otrzymujesz po zakupie programu:

Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, której będziemy trenować na żywo przez 45min – 3 x w tygodniu o godzinie 6:15 – Treningi będą zapisane i będziesz miała do nich nielimitowany dostęp i sama zdecydujesz, kiedy i o której godzinie chcesz wykonać trening.
Najważniejsze abyś wykonała je 3 x w tygodniu.

Dostęp do diety, zawierającej dokładną rozpiskę 4 posiłków na każdy dzień tygodnia.

Do wyboru masz 3 rodzaje kaloryczności:
• 1700 kcal
• 1800 kcal
• 1900 kcal

Dieta, którą dla Ciebie przygotowałam, jest pyszna. Posiłki są szybkie w przygotowaniu i wykonasz je z ogólnodostępnych produktów.

Co ważne: możesz ważyć posiłki, ale nie musisz. Opracowałam dietę w dwóch wariantach.

  • I wariant – gdzie dokładnie podaję Ci gramy do samodzielnego ważenia

  • II wariant (dla osób nieposiadających wagi) podaję Ci ilości, które sama zważyłam już za Ciebie, posługując się określeniami takimi jak łyżka, szklanka, kromka itp.

Dzięki temu będziesz wiedziała, jak jeść, kiedy jeść i ILE :), a poprawnie wyliczone gramatury pomogą Ci w osiągnięciu idealnej sylwetki.

ILE KALORII POTRZEBUJESZ??
Każda z nas jest inna, wyjątkowa i robi w życiu co innego! Dlatego, aby dobrze dopasować kaloryczność diety zalecam skorzystanie z tego kalkulatora kalorii:

https://potreningu.pl/kalkulatory/bmr

DZIĘKI TEMU, ŻE ORGANIZUJĘ WYZWANIE ONLINE OSZCZĘDZASZ CZAS I PIENIĄDZE!!

Opracowałam idealne treningi, które wysmuklą Twoją sylwetkę, ujędrnią Twoje ciało, zredukują tkankę tłuszczową.

W tej edycji skupimy się mocno na nogach, pośladkach, brzuchu, ponieważ z doświadczenia wiem, że na tych partiach zależy Ci najbardziej!!

Przygotowałam dla Ciebie świetną dietę, którą pokochasz już po pierwszym dniu.

Dam Ci wsparcie i motywację.

BRAKUJE TYLKO CIEBIE! O CHĘCI SIĘ NIE MARTW! Zmotywuję Cię do działania!!
WSKAKUJ!

Zastanawiasz się, co Ci będzie potrzebne do udziału w wyzwaniu???

Tak naprawdę, potrzebne są tylko Twoje chęci. Do treningów będziesz mogła użyć butelek wody.

Natomiast, jeśli jesteś w stanie zainwestować w:
• hantelki
• gumy (długie, krótkie)
• obciążniki na kostki

TO BĘDZIE REWELACYJNIE. Ja podczas każdego treningu będę pokazywała wersję łatwiejszą i trudniejszą, tak abyś sobie bez problemu poradziła.

Nie mogę się doczekać!! To będzie jesień inna niż wszystkie!!!!
FORMA NA LATA NADCHODZI 🙂

0