Jeśli tu jesteś, to oznacza, że mi ZAUFAŁAŚ i jesteś ZADOWOLONA z poprzedniego wyzwania. 

Gratuluję!

Jest to dla Ciebie kolejna szansa w dążeniu do zdrowia i pięknego ciała. Ja obiecuję Ci ponowną satysfakcję i dużą dawkę endorfin!

Współpraca z Tobą to moja praca marzeń!

WEŹ UDZIAŁ W MOIM MIESIĘCZNYM WYZWANIU FORMA NA LATA 2!

Wykup kolejny dostęp do treningów, diety i wsparcia, z którego możesz korzystać dożywotnio.

Jestem pewna, że przekonałaś się, że dzięki temu, że zdrowo się odżywiasz i uprawiasz sport, możesz więcej, czujesz się lepiej i żyjesz lepiej!

Zmiany w Twoim ciele są największym podziękowaniem.

Teraz już wiesz, że najlepsza inwestycja, to inwestycja w siebie!

Ponownie w trosce o Twoje zdrowie i Twój wygląd, oddaję Ci całą swoją wiedzę, swoje wsparcie w moim projekcie FORMA NA LATA 2.

Co otrzymujesz po zakupie programu:

Dostęp do nowej zamkniętej grupy na Facebooku, na której otrzymujesz 12 zapisanych treningów, które odbywały się na żywo w marcu 2022. Treningi odbywały się 3 x w tygodniu: w poniedziałki, środy i piątki o 6:00.

TY OTRZYMUJESZ TEN SAM PAKIET W NIŻSZEJ CENIE!

Masz do nich nielimitowany dostęp i sama decydujesz, kiedy chcesz wykonać trening.
Każdy trening jest zapisany w wyróżnionym poście na naszej grupie na Facebooku – nie będziesz miała problemu z ich wyszukaniem.

Dostęp do diety zawierającej dokładną rozpiskę 4 posiłków na każdy dzień tygodnia.

Tym razem jest ona stworzona w 4 różnych wariantach kalorycznych, dzięki czemu jest jeszcze bardziej spersonalizowana na Twoje potrzeby.

Myślę, że nie muszę Cię przekonywać, że dieta składa się z pysznych posiłków, bo miałaś już okazję przetestować poprzednie przepisy. Posiłki nadal są szybkie w przygotowaniu i wykonasz je z ogólnodostępnych produktów. Co ważne: możesz ważyć posiłki, ale nie musisz. Dieta jest dalej opracowana w dwóch wariantach.

  • I wariant – gdzie dokładnie podaję Ci gramy do samodzielnego ważenia

  • II wariant (dla osób nie posiadających wagi) podaję Ci ilości, które sama zważyłam już za Ciebie, posługując się określeniami takimi jak łyżka, szklanka, kromka itp.

Dzięki temu będziesz wiedziała jak jeść, kiedy jeść i ILE :), a poprawnie wyliczone gramatury pomogą Ci w osiągnięciu idealnej sylwetki.

Który wariant diety będzie najlepszy dla Ciebie??

Aby to samodzielnie obliczyć, możesz użyć kalkulatorów z różnych stron internetowych.

Jednak nie ma nic cenniejszego niż nowa wiedza, dlatego mam dla Ciebie troszkę teorii:

PPM (podstawowa przemiana materii) – znajomość PPM jest niezbędna, jeśli chcemy obliczyć swoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne. Wskaźnik PPM służy do określenia liczby kalorii spalanych przez organizm w ciągu doby, jednak tylko na poziomie, który pozwala utrzymać podstawowe funkcje życiowe.

CMP (całkowita przemiana materii) – to całodobowy wydatek energetyczny człowieka związany z jego prawidłowym funkcjonowaniem w środowisku i pracą zawodową. To suma wszystkich wydatków energetycznych człowieka w ciągu doby przy uwzględnieniu aktywności fizycznej.

PAL (współczynnik aktywności) – jest to wskaźnik, który określa poziom aktywności człowieka. Jego wartość wykorzystuje się do obliczenia zapotrzebowania energetycznego, niezbędnego do ustalenia kaloryczności diety.

1,4 – dla niskiej aktywności, siedzący tryb życia i częste spacery lub 1-2 treningi w tygodniu.
• 1,6 – dla umiarkowanej aktywności fizycznej, praca fizyczna (np. w sklepie) lub tryb życia siedzący i 3-5 treningi w tygodniu.
1,8 – aktywny tryb życia, ciężka praca fizyczna (na budowie, na magazynie) lub codzienne treningi.

No to czas na praktykę!

Do obliczenia swojego zapotrzebowania wykorzystaj wzór poniżej. Jeśli podejmujesz się w pełni tego wyzwania, ZALECAM ci współczynnik 1,6 lub więcej.

NIE ODKŁADAJ TEGO NA PÓŹNIEJ! TO JEST TEN MOMENT, W KTÓRYM MOŻESZ KONTYNUOWAĆ ZE MNĄ WSPÓŁPRACĘ ZA NIEWIELKIE PIENIĄDZE 🙂

ZOBACZ, CO OSIĄGNEŁY KOBIETY, KTÓRE POSTANOWIŁY PODJĄĆ WYZWANIE W LUTYM I MARCU:

Regularne ćwiczenia spowodowały, że wypracowałam sobie nawyk.

Nawyk to klucz do SUKCESU!

Treningi w pierwszej części programu FORMA NA LATA opierały się na redukcji tkanki tłuszczowej i wysmukleniu Twojej sylwetki.

W wyzwaniu FORMA NA LATA 2 będziemy pracować jeszcze skuteczniej.

Ćwiczenia, jakie opracowałam dla drugiej części wyzwania, to nie tylko redukcja i wysmuklenie.

To budowanie pięknych mięśni. To gwarancja zachwycająco pięknej kobiecej sylwetki.

Plan treningowy, który ułożyłam dla Ciebie, będzie REWELACYJNYM pogromcą tłuszczu, cellulitu i przyjacielem Twoich mięśni, które będziemy budować i eksponować!!

Pokażę Ci wiele nowych ćwiczeń, które pozytywnie i skutecznie wpłyną na zmianę Twojej sylwetki na lepsze.

Do udziału w tym wyzwaniu wykorzystamy znane Ci już sprzęty:

• hantelki

• gumy

• obciążniki na kostki

TO BĘDĄ PONOWNE REWELACYJNE TRENINGI!

To będzie kolejny przełomowy miesiąc w TWOIM PODEJŚCIU DO ŻYCIA.

FORMA NA LATA 2 CZEKA NA CIEBIE 🙂

Nie zastanawiaj się, tylko działaj!

0